logo

Marka PARISEL

Marka PARISEL to nazwa, termin, znak, symbol lub kombinacja tych elementów, mająca na celu ułatwienie naszym klientom rozpoznanie jakości  sukien sprzedawanych w naszych salonach  i poziomu usług przez nas świadczonych, oraz odróżnienie ich od rozwiązań konkurencyjnych.

Nasza marka PARISEL w sposób symboliczny odzwierciedla jakość towaru i sugeruje klientowi otrzymane korzyści z zakupu. Oznacza to że mimo iż konkurencja ma podobne produkty my sposobem obsługi, podejściem do klienta różnimy się od konkurencji.

logo Salonów Sukien Ślubnych Parisel

Produkty oznaczone marką PARISEL są kojarzone z wysokąjakością, a nasze klientki wiążą z nimi nadzieje na lepsze zaspokojenie ich potrzeb niż w przypadku zakupu dobra sprzedawanego pod marką mniej znaną. Nasza marka posiada dużą wartość samą w sobie i stanowi podstawę działalności naszej firmy.

Nazwa naszej marki PARISEL nawiązuje do Państwa które jest królestwem mody, kojarzy się z wysoką jakością, nietuzinkowym podejściem.  paryżNasza nazwa jest krótka i łatwa do zapamiętania. Jej odczytanie i wypowiedzenie nie powinno sprawiać klientom trudności.  Nazwa PARISEL wywołuje pozytywne skojarzenia. Odróżnia się ona od nazw już istniejących i jest przez nas opatentowana.

Silna marka ułatwia nam utrzymanie wysokiej pozycji na rynku. Pobudza popyt poprzez zapewnienie powtarzalności procesu dokonywania udanych zakupów. Dzięki znanej marce łatwiej nam wprowadzać na rynek suknie nowych producentów i przekonać do ich nabycia nowych klientów.

Dla naszych przyszłych Pań Młodych towary i poziom naszych usług jest łatwo rozpoznawalny, niezależnie od tego, gdzie są nabywane. Zakupy stają się dzięki temu prostsze. Marka PARISEL gwarantuje niezmienny poziom jakości, którego oczekuje nabywca.

Nawet jeśli jest to produkt nowy, znajomość marki powoduje zmniejszenie ryzyka przy zakupie. Wiąże się to również z gwarancją serwisu i innych usług posprzedażowych,  co dodatkowo zachęca do wyboru produktów marki PARISEL.

Zawsze jesteśmy pozytywnie nastawieni do wszelkich zmian i ulepszeń. Cała nasza załoga uczestniczy we wszelkich pomysłach związanych z rozwojem PARISEL. Naszą markę PARISEL buduje wspólny wysiłek wszystkich firmowych komórek i działów. Wszyscy nasi współpracownicy i nasi pracownicy rozumieją sens i cel rozwoju naszej marki.

Nasz firma posiada stale aktualizowaną bazę klientów, kontrahentów która stopniowo rośnie. Wszystkie fakty są poukładane w logiczny i uporządkowany ciąg. Wiemy że bez informacji zwrotnej nie da się zbudować wartościowego przekazu i nie da się wypozycjonować marki zgodnie z oczekiwaniami.  Relacje z klientami budowane są w sposób przemyślany. Korzystamy z systemu ankiet/meili aby pytać  klientów o ocenę i jakość naszych działań.

Nasze konsultantki i sprzedawczynie mające bezpośredni kontakt z klientami są naszymi najlepszymi ambasadorami marki. Nasi pracownicy dobrze się czują na swoich stanowiskach, są dobrze opłacani, czują związek z firmą i widzą dla siebie wiele korzyści z włączenia do działań rozwoju marki PARISEL.

Naszym celem jest to aby pracownik wiedział i rozumiał sens działań związanych z rozwojem marki. Chcemy aby widział on korzyści związane z ich wdrożeniem nie tylko dla przedsiębiorstwa jak również dla siebie. Akcentujemy te korzyści.

Niektórych marek się nie nabywa – kupuje się styl życia z nimi związany. Związana z nim historia gwarantuje klientom określone wrażenia. Nasza marka PARISEL, zawsze dotrzymuje słowa. W budowaniu marki pamiętamy o tym, że jeśli komuś coś obiecujemy – zawsze dotrzymujemy słowa. Niezależnie od okoliczności. Nie rzucamy słów na wiatr.